Det er her, hvor alt papirarbejdet bliver gjort forud, før en tur skal køres.
Vores ordre kommer ind via opkald på telefonen eller forespørgsler direkte og gennem vores bookingsystem, som er på vores hjemmeside.
Alle forespørgsler bliver besvaret samme dag i kontorets åbningstid.
Når tilbuddet er udfærdiget, bliver det sendt til kunden via e-mail. Mange forespørgsler og bookinger ligger et helt år eller flere frem i tiden. Det gør kunderne bevidst, fordi de vil sikre sig, at netop den limousine man har på ønskesedlen også er ledig, når den skal bruges.
Når kunden har bestemt sig for at gøre brug af vores tilbud, skal der ske en forudbetaling, som er et del beløb i forhold til den samlede pris. Det fremgår af tilbuddet og skal være indbetalt, senest 3 dage fra det modtagne tilbud.
Herefter kan bilen ikke lejes ud til andre, på det givne tidspunkt, når forudbetalingen er gennemført.
Restbeløbet indbetales senest 10 dage før turen skal køres. Indbetalingerne bliver registreret og en bekræftelse bliver sendt til kunden. Herefter bliver køresedlerne til chaufførerne gennemgået, så der ikke opstår fejl.
Når turen er afsluttet bliver bilen kørt i vaskehal, tømmes for glas, flasker og frisket op ude såvel som indenfor. Limousinerne, bliver pakket med rene glas samt ny forsyning af drikkevarer, således de er klar til den næste tur.
Ring på tlf. nr. 4444 1844, eller send os en e-mail til “info@dansklimousinecenter.dk” eller bliv på vores hjemmeside og find din favoritbil, tryk på knappen “FORESPØRG/BOOK VOGN/BOOKING” – så kommer du direkte hen til bestillingsformularen.