Priser og specifikationer for kørslen fremgår af ordrebekræftelsen.
Alle kørsler, udføres med ikke-ryger limousiner.
Betalingsbetingelser:
Priser og specifikationer for den bestilte kørsel, fremgår af det fremsendte tilbud- og/eller ordrebekræftelse. Udgifter til bro- eller færgeoverfarter er ikke inklusiv i de vejledende priser og vil derfor blive opkrævet ifm. bestillingen af kørslen.
BEMÆRK, at en forudbetaling, skal være os i hænde, senest 3 dage efter tilbud om kørsel er fremsendt. Det sikre dig, at den ønskede vogn er reserveret til dig og dermed ikke kan lejes ud til anden side.
Forudbetalingen er altid kr. 1.000,- pr. limousine og kr. 5.000,- pr. bus eller militærkøretøj og er altid bindende og refunderes ikke.
Som hovedregel refunderes det indbetalte beløb ikke. Dog kan undtagelse ske, hvis bilen kan nå at blive udlejet til anden side. Ved dokumenteret sygdom, ekstrem vejrlig, krig, terror trusler eller død, kan bestillingen gemmes til en senere lejlighed.
Har du bestilt en limousine, i et bestem tidsrum og det tidsrum så afkortes eller forlænges af kunden, før kørslen udføres eller undervejs på selve kørslen, så refunderes beløbet der svarer til den afkortede tid ikke. Limousinen har være låst til kunden og dermed har vi ikke haft mulighed for at leje den ud til anden side.
10 dage, før den aktuelle kørsel skal udføres, skal restbeløbet være betalt. Det fremgår tydeligt af vores tilbud- og ordrebekræftelse, hvor forudbetaling og restbeløb kan indsættes.
Såfremt kunden under kørslen, ønsker ændringer, som forlænger køre- og/eller ventetid i forhold til ordrebekræftelsen, tillægges et beløb for den forøgede tid pr. påbegyndt halve time. Beløbet kan overføres på Mobilepay eller betales kontant, efter aftale med chaufføren. Det er ikke muligt, at betale med kreditkort o.lign.
Hærværk/Ekstraordinær rengøring af vogn:
Det er bestilleren af kørslen, som har ansvaret for, at deltagerne der er med under kørslen, ikke forårsager skader på vores limousiner/busser og lignende. Såfremt det sker, vil udbedringen af eventuelle skader blive faktureret og stilet til bestilleren af kørslen.
Det er bestilleren af kørslen, som har ansvaret for, at deltagerne der er med under kørslen, ikke er årsag til unødvendig stor rengøring. Sker dette, vil udgiften til rengøringen blive faktureret og stilet til bestilleren af kørslen.
Der må ikke medbringes egne drikkevarer, uden dette er aftalt ved bestillingen. Der opkræves et gebyr, som pålægges bestilleren, i fald dette ikke bliver overholdt.
Der må ikke nydes pølser, is eller andre former for mad i vognen.
Reklamation:
Hvis der under kørslen skulle opstå situationer, som kunden ikke er tilfreds med, skal dette meddeles chaufføren med det samme. Hvis situationen herefter ikke bliver tilfredsstillende, skal kunden straks kontakte Dansk Limousine Center på vagttelefon nr.: +45 40 800 800.
Reklamation over kørslen, kan efterfølgende ske skriftligt og senest 48 timer efter turens afslutning. Reklamationen stiles til: Dansk Limousine Center, Toftehøjvej 3, 3660 Stenløse.
Dansk Limousine Center, kører altid i rengjorde limousiner og klassiske biler. Eventuelle misfarvninger eller brud, på sko, tøj o. lign. i forbindelse med transport i vores køretøjer er force majeure og erstattes ikke.
Mekanisk: Hvis en bil punkterer, eller der sker andre uforudsete uheld, forbeholder vi os ret til at stille med et andet køretøj som kan udføre den bestilte opgave.
Øvrige forhold:
Ved kørsel over flere dage, sørger bestilleren for indkvartering og bespisning af chaufføren(rne). Er dette ikke tilfældet, faktureres udgiften hertil bestilleren, med mindre andet er aftalt.
Glemte sager vil efter udført kørsel blive indleveret til kørselskontoret på Toftehøjvej 3, 3660 Stenløse, tlf. nr.: +45 4444 1844 hvor de kan afhentes efter nærmere aftale. Dansk Limousine Center, hæfter på ingen måde for glemte sager i vores vogne.